dag 10 Guntalingen - Reisverslag uit Guntalingen, Zwitserland van rene - WaarBenJij.nu dag 10 Guntalingen - Reisverslag uit Guntalingen, Zwitserland van rene - WaarBenJij.nu

dag 10 Guntalingen

Blijf op de hoogte en volg rene

08 April 2016 | Zwitserland, Guntalingen

Dag 10 Guntalingen Zwitserland
Het was afgelopen nacht berekoud maar met de benzinewarmer aan m'n voeteneind was het net, maar dan ook net te doen. Achteraf bleek her aardig gevroren te hebben zelfs zo dat er ijs bovenop de tent en de fietstassen lag. Al met al zijn we dus iedere ochtend aardig wat tijd kwijt om te ontbijten en alles weer redelijk droog in te pakken. Ook hier waren we de eerste fietsers van het seizoen en we begrijpen steeds meer waarom. We zijn toch echt wat te vroeg. Gedachten spelen door ons hoofd om in Basel misschien een bus te pakken naar het zuiden maar eerst maar naar Judith toe. Ondanks de nog korte afstand naar de Bodensee was het een pittig stuk. Het blijkt nu ook dat de bestaande fietsroutes toch echt de beste routes zijn en bij de eigen gemaakte je veelal langs de weg fietst en minder mooi en steiler zijn. Maar wel met hele mooie uitzichten over de Bodensee en de besneeuwde heuvels. Bij de Bodensee zouden we de fietsroute weer oppakken maar deze was helaas onder reconstructie zodat we ook hier veel heuvel op en heuvel af moeten over de drukke weg. Het was zeker geen leuke fietsdag maar gelukkig de hele dag droog. Om 6 uur waren we bij Judith in een lekker warm huis, gezellig echte kaasfondue en heerlijk bedje. Even bijkomen.

• 08 April 2016 - 10:03

Dymphy Vissers:

Zo, afzien dus. Wel stoer wat jullie doen om de kou te trotseren en natuurlijk is het ook nog erg vroeg in het seizoen. De aarde moet nog opwarmen en jullieook zo te lezen. Gelukkig kun je nu lekker relaxen bij Judith en gezellig jullie gevaringen delen. Ik hoop dat de temperatuur snel steigt, en anders inderdaad de trein naar het warme gedeelte. Nog heel veel fijne fietsdagen te gaan. Toi, toi en tot horens. Gr. Dymphy

• 08 April 2016 - 22:20

Familie Heijligers:

nou, ik bewonder jullie hoor......pfffff. geniet effe van de luxe en toi toi toi.
    XXXXX