dag 9 Obersiggingen - Reisverslag uit Guntalingen, Zwitserland van rene - WaarBenJij.nu dag 9 Obersiggingen - Reisverslag uit Guntalingen, Zwitserland van rene - WaarBenJij.nu

dag 9 Obersiggingen

Blijf op de hoogte en volg rene

07 April 2016 | Zwitserland, Guntalingen

Dag 9 Obersiggingen
Vannacht heeft het flink geregend maar goed geslapen. Vanochtend was het drama daar. De binnenrent stond blank maar op deze camping konden we alles weer snel drogen in de Dyson handdroger. Mooie uitvinding, ook geschikt voor het drogen van ondergoed, handdoeken, shirts eb broeken. De tent ook weer redelijk kunnen drogen. Opgepakt en wel en 100m onderweg daar barste het weer los. Toch werd het redelijk snel weer droger en droog. Het eerste stuk langs de Donau was heel mooi, later werd het wat saaier en moesten we toch flink op de pedalen. Niet omdat het allemaal zo steil was maar omdat we de hele dag op de hoogvlakte een stevige ijzige wind tegen hadden. Het laatste gedeelte was een mooie afdaling en zitten nu op een kleine antieke camping heerlijk voor het eerst in de zon. De nacht zal wel heel fris worden maar ook dat komt goed. Morgen naar Judith in Zwitserland aan de Bodensee dus slapen we zeker een nacht warm en droog. Alhoewel je toch wel heel erg went aan het buiten zijn.