nog 2 dagen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van rene - WaarBenJij.nu nog 2 dagen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van rene - WaarBenJij.nu

nog 2 dagen

Blijf op de hoogte en volg rene

03 Maart 2018 | Thailand, Bangkok

René heeft de hele nacht gesnurkt en dat op een slaapzaal. Ik lag beneden dus kon hem niet attent maken op het feit dat hij aan het snurken was. Maar het werd te gek dus toch maar 2 keer m'n bed uit. Vandaag heel veel gelopen en naar de dierentuin geweest. Onderweg komen we natuurlijk weer iets bijzonders tegen. Alles afgezet, heel veel politie en drommen mensen op hun Paas best gekleed. Het is het vroegere paleis van koning Rama 5 en er is een tentoonstelling. Wij slaan het maar over het mensen kijken is al mooi genoeg. Weer een gezellig avondje kletsen en 2 nieuwe fietsers zijn gearriveerd. Ook zij fietsen voor meer dan een jaar. En wij maar denken dat we heel lang weg zijn. Nog 2 dagen en dan mag ik weer 13 uur in die kist. Maar tenslotte moet je er iets voor over hebben. Nog 4 keer heerlijk Thais eten en dan weer de, ook heerlijke, Hollandse pot.

• 04 Maart 2018 - 07:26

Truus:

Bedankt voor jullie leuke reisverslagen, het contrast met Holland was wel erg groot. Wij grieperig te bevriezen ,en jullie zweterig te fietsen met heerlijk eten en veel avontuur.. Nog een paar fijne dagen en een goede reis naar Holland. De ergste kou is gelukkig voorbij,dus de fietsreis naar Geldrop moet te doen zijn.

• 04 Maart 2018 - 11:38

Gerard En Tonny:

Jullie hebben mooie verslagen aan ons alle doorgestuurd en hebben er van genoten We hopen dat de foto's ook zo mooi zijn als de verslagen geniet nog wel even van de warmte We denken dat jullie vele Vitamientjes D hebben gekregen en die heb je wel nodig voor hier Hebben net even geteld 39 mailtjes Een hele goede reis terug dikke knuffel van ons beide

• 05 Maart 2018 - 02:07

Charlotte:

Ook het slapen op een slaap zaak
    Is een ervaring apart! Lief van Yvonne dat ze uit bed is gestapt. Wij blijven hier en jullie gaan ook naar jullie Guid. Fijn die reis erslagen en we zullen jullie missen. Maar we zien elkaar weer! Nog even genieten dan maar! Met volle teugen van een Chang en van het heerlijke eten hier.