dag 7 - Reisverslag uit Guntalingen, Zwitserland van rene - WaarBenJij.nu dag 7 - Reisverslag uit Guntalingen, Zwitserland van rene - WaarBenJij.nu

dag 7

Blijf op de hoogte en volg rene

07 April 2016 | Zwitserland, Guntalingen

Dag 7 Weil der Stadt
Op tijd vertrokken met het plan dat we zo'n 75km moeten halen om onze planning om bij Judith aan te komen op vrijdag aan te kunnen houden. Op dit traject is geen camping dus de Lidl bezocht om in ieder geval te eten te hebben. Net onderweg begon het al te regenen maar het werd spoedig droog. Fijne temperatuur en weinig wind en een mooie maar toch wel pittige route (want het vlakke land hebben we nu toch wel definitief achter ons gelaten) vooral omdat mijn knie nog steeds bij iedere trap erg pijn doet en de paracetamol niet echt helpt. Het speelt door mijn hoofd misschien op te moeten gaan geven maar die gedachte laat ik snel varen maar fijn is het niet. De hotels hier in de omgeving zijn niet te betalen, 120 voor 1 nachtje gaat het niet worden. Dus bij de camperplaats gaan kijken. Dit was niks dus verder gefietst totdat we bij een manege kwamen en daar gevraagd om onze tent op te zetten. Dit was geen probleem, dus we staan veilig alleen zonder enige voorziening, geen water of toilet maar wel een vrije natuur zonder pottekijkers. Voor het naar bed gaan nog even wandelen en toen het mandje in en weer een bui. Ben benieuwd hoe vies de tent morgen zal zijn want het is hier erg modderig.

• 08 April 2016 - 08:23

Sandra :

Oei, beterschap met je knie. Hopenlijk wordt het water beter met warmte of de afstanden wat aanpassen...
    Lieve gr.
    Sandra