Dag 6 Bruchsal - Reisverslag uit Bruchsal, Duitsland van rene - WaarBenJij.nu Dag 6 Bruchsal - Reisverslag uit Bruchsal, Duitsland van rene - WaarBenJij.nu

Dag 6 Bruchsal

Blijf op de hoogte en volg rene

03 April 2016 | Duitsland, Bruchsal

Dag 6 Bruchsal
Vanochtend voor het eerst op ons gemakje lekker ouderwets ontbeten bij de tent en alles ingepakt. We vertrokken dan ook pas om 11 uur. De temperatuur is een weldaad na al die kou en de spieren beginnen te wennen. M'n brandplek wil nog niet erg helen maar door het betere weer kan ik op de camping op blote voeten dus hopelijk droogt het dan een beetje op. Ik heb nog steeds m'n laarzen aan met fietsen want uit doen is geen optie want waar moet ik ze laten? Ik wil ze pas in de buurt van Basel achterlaten bij Kai en Andy want het wordt toch wel weer kouder en s'avonds bij de tent zijn ze goud waard. Bij de Dom van Speyer rondgekeken en wat gegeten. Ondanks dat het vandaag een topdag was hebben we "slechts" 75km afgelegd. Het is nl weer voorlopig de laatste camping. En geeft niets want we zitten hier heerlijk en de douche is net zo goed als thuis. Ik weet niet hoe het komt maar we komen alleen mensen tegen op weg naar het Noorden? Komt het omdat wij zo hard fietsen of die anderen zo langzaam??

  • 04 April 2016 - 15:10

    Marga:

    Het gaat goed met jullie zo te horen. Ik hoop dat het nu langzaam iets beter wordt met het weer. Hier gister 20 graden. Vandaag 15 maar wordt ook weer minder van de week. Groetjesen geniet ervan.

  • 04 April 2016 - 20:44

    Truus:

    Hey bikkels, ik heb net de eerste 5 verslagen gelezen. Leuk die ontmoetingen met allerlei mensen. Zo heeft iedere dag weer een nieuwe verrassing in petto. Ik heb wel groot respect voor jullie ausdauer. Ik heb al zadelpijn na een fietstochtje Oudewater van 28 km gisteren....haha! Hopelijk wordt het weer snel warmer voor jullie, want in zo'n tentje lijkt me toch wel frisjes. Succes met het vervolg en blijf vooral genieten van de natuur en de vrijheid!! Groetjes, Truus

  • 05 April 2016 - 09:41

    Nettt:

    Hoi luitjes,

    Goed bezig, regen, wind, koud en zon, al van alles meegemaakt en toch doorgaan, pluim.
    Nu op naar het lekker warme weer (al hoe wel?)
    Veel fietsplezier en succes met jullie trip.
    We blijven jullie volgen.
    Cees en Netty

  • 05 April 2016 - 16:09

    Dymphy:

    Hallo diehards, alweer bijna een week onderweg en wat een afstand hebben jullie al afgelegd!
    Nou maar weg met die regen en wind, op naar het betere weer, is een stuk aangenamer fietsen. Op het thuisfront is alles oke, ook wel wisselvallig weer hier. Soms 20 graden(zondag) en daarna toch ook weer kouder en vandaag regen. Alles begint wel mooi te bloeien, het voorjaar komt er aan. Houd alles heel en gezond, kijk uit naar jullie volgend reisverhalen.
    Gr. Dymphy

  • 05 April 2016 - 17:36

    Angela:

    Hoi Jongens, ik hoop dat jullie het betere weer tegemoet gaan. Nu een week onderweg en nog genoeg te gaan, hahah. Ik tel ook af. Yvonne, mijn sms'je ontvangen? Zo niet dan maar zo. Woon-werk uitruil mogelijk in te vullen van 11 april -1 mei. Nog een beetje extra budget ;)

  • 05 April 2016 - 18:14

    Marie-Louise:

    Hoi Yvonne en Rene

    super, nu al zo'n afstand afgelegd. Ik zal de zonnegroet doen voor mooi weer.
    Geniet van jullie vakantie.

  • 05 April 2016 - 18:49

    Linda:

    Hey. ..
    Zo te horen weer alles goed. ..hihi
    Heb net de 6 verslagen gelezen. ......en wat zou het toch mooi zijn als je zelf kon bepalen wat voor weer dat je wilde hebben hè!
    Het blijft voor je een liefde-haat verhouding

  • 07 April 2016 - 15:29

    Judith:

    Hoi Yvonne en Rene!
    Het klinkt als bikkelen. Genieten jullie wel genoeg? Anders zou ik zeggen; zet de fietsen op de trein naar het zuiden... Of zien jullie het afzien als een loutering...? Dan is het natuurlijk ook manier om extra te kunnen genieten van het hopelijk steeds mooiere weer en routes. Veeeeel plezier!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Bruchsal

Mijn eerste reis

fietsen van Girona naar huis

Recente Reisverslagen:

04 Maart 2018

dagje Bangkok

03 Maart 2018

nog 2 dagen

02 Maart 2018

het ging niet maar het lukte toch

01 Maart 2018

verrassende ontmoeting

28 Februari 2018

meevaller
rene

fietser

Actief sinds 19 Aug. 2014
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 49464

Voorgaande reizen:

18 Januari 2018 - 18 Januari 2018

Thailand 2018

15 December 2017 - 15 December 2017

Thailand 2019

26 Maart 2016 - 26 Maart 2016

fietsen

27 Oktober 2015 - 27 Oktober 2015

Thailand 2015

19 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

30 Juni 2020 - 01 Januari 1970

Portugal

Landen bezocht: