2e fietsdag - Reisverslag uit Phrao, Thailand van rene - WaarBenJij.nu 2e fietsdag - Reisverslag uit Phrao, Thailand van rene - WaarBenJij.nu

2e fietsdag

Blijf op de hoogte en volg rene

18 November 2015 | Thailand, Phrao

Na een heerlijke massage voor m'n nek en schouder, nou ja heerlijk, was ik weer kip fit. Je voelt het wel maar het was hard nodig, de knopen zaten goed vast. We vertrokken na een vorstelijk ontbijt voor een niet al te lange maar pittige rit. Na een paar km zijn we gestopt bij een grot die we bezocht hebben. Erg mooi en bijzonder omdat we soms op handen en voeten door de gangetjes moesten klauteren. Na ongeveer anderhalf uur de tocht voortgezet. De heuvels zijn nog niet echt mijn ding en was ik aardig kapot. Want de hellingen waren voor mij pittig. Charlotte haar conditie is ondanks het luizenleventje hier, prima in orde. De natuur, de bergen, zijn hier overweldigend, zo anders dan bij ons en met elkaar hebben we ook veel plezier. Rene heeft z'n biermaatje gevonden zodat aan het eind van de dag nog gezellig nagepraat kan worden en ik weer een grote mond heb en we weer erg trots zijn op onze prestaties. Wie doet het ons na? De overnachtingsplek was snel gevonden, wat meer basic maar prima plekje. Charlotte is 3e man op de kamer en werd er een bedje bijgelegd, haha, op z'n Thais, gewoon een dekentje op de grond dus dat gaat goed komen.

• 19 November 2015 - 11:13

Laura:

Wat een heerlijke verhalen! Zo leuk om te lezen.