hoe mooi kan het zijn - Reisverslag uit Ban Thai Samut, Thailand van rene - WaarBenJij.nu hoe mooi kan het zijn - Reisverslag uit Ban Thai Samut, Thailand van rene - WaarBenJij.nu

hoe mooi kan het zijn

Blijf op de hoogte en volg rene

25 Januari 2018 | Thailand, Ban Thai Samut

Leuk jullie reacties te lezen en Sjang bedankt voor de tip hopelijk is het bij jullie weer droog en ja René had de deksel erop.
Om 7 uur met de transfer van het hotel naar het vliegveld. Fijn is dat ze hier altijd stipt op tijd zijn. Alles liep weer als vanouds, heel gemoedelijk. Fietsen uit het depot en naar de incheck voor de vlucht naar Udon Thani. Nu hebben wij zelf de laatste tijd wat overgewicht maar onze fietsen voor deze vlucht ook. Dat betekent dus 13 kg bijbetalen maar gelukkig is dat hier niet zo duur. Voor ca 20 euro voor 2 mochten ze mee en daar wil je het hele stuk niet voor fietsen. We waren veel te vroeg maar daardoor geen stress. Het liep zo soepel dat we plots een instapkaart hadden voor een vlucht eerder. Aangekomen op Udon hadden we al snel de fietsen. Mooi klein vliegveld en we mochten de fietsen in elkaar zetten in de aankomsthal die fijn airco had en geen mens meer te zien. De dozen werden mooi voor ons afgevoerd. Na 2 uur konden we dan eindelijk op de fiets. Opletten geblazen want je moet hier links rijden. In het begin zelfs een fietspad en het was rustig op straat. Fijn om weer op de fiets te zitten en de temperatuur is lekker warm, ik ben voortdurend in een opvliegfase. Binnen een kwartier waren we bij ons Gallery Guesthouse. Geweldige accomodatie en ze weten van de handdoeken altijd de mooiste dieren te maken zoals zwanen en olifanten maar ook bloemen. Ja, handdoeken vouwen is hier als kunst verheven. We zijn naar de stad gelopen maar dat was niet veel. In het restaurant van het Guesthouse heerlijk gegeten maar de vlammen sloegen uit. Biertje en heel verrassend nog een wijntje kunnen scoren om te blussen. Wijn is duurder dan het eten en moeilijk verkrijgbaar. Nog even een route maken voor morgen en weer lekker slapen. De bedden zijn hier nl kei en keihard maar dat vinden wij fijn, een soort van luxe kamperen. We zijn ook al gewend aan het dagritme van hier. Dat gaat best snel nu nog ff wennen aan de hitte

• 25 Januari 2018 - 17:12

Sjang:

Mooi man, genieten dus en ja hier is het ook een lekker temperatuurtje 's-morgens, 's-middags en 's -avonds bij elkaar opgeteld zitten wij ook op 28 grd.
    Maar goed dat jij wel de deksel dicht had liggen want ze zijn al elke dag in de wijk bezig met het riool.
    Als ik het zo lees hebben jullie het goed voor elkaar, dus alle reden om zorgeloos op de fiets wat rond te toeren, nou wat wil je nog meer en dan wetende dat je nog 6 weken voor de boeg hebt. Geweldig toch.

grt Sjang en Anita

• 25 Januari 2018 - 18:33

Dymphy:

Fijn dat het dezekeer soepeltjesis verlopen. Lekker genieten en fietsen. Heerlijk vakantie vieren!!

• 26 Januari 2018 - 12:54

Gerard En Tonny:

Hoi René en Yvonne .We hebben jullie reisverslag gelezen fijn dat alles goed is verlopen en nu maar ontspannen fietsen en op tijd rust nemen maar vooral goed uitkijken .De Firma Adriaans had er een mooie chaos van gemaakt ook bij ons was alles kletsnat in de WC maar alles is weer goed in de tricotstraat.We hebben gezocht op de kaart waar jullie zijn en gevonden.heel veel fiets plezier.Liefs Gerard en Tonny