Dag 25 Girona - Reisverslag uit Sant Ponç, Spanje van rene - WaarBenJij.nu Dag 25 Girona - Reisverslag uit Sant Ponç, Spanje van rene - WaarBenJij.nu

Dag 25 Girona

Blijf op de hoogte en volg rene

22 April 2016 | Spanje, Sant Ponç

Dag 25 Girona
Heerlijk geslapen in ons budget hotel. Het ontbijt was ook budget maar goed genoeg voor ons alleen geen kaas- of vleesbeleg maar volgens mij is dat Spaans. Met de fiets, zonder bagage, de route gaan verkennen zodat we morgen direct kunnen beginnen want het zoeken kost toch wel tijd. Helaas staat dit gedeelte nog niet in de navigatie dus moeten we het met de kaart doen maar gelukkig heb ik, ondanks de twijfel over het gewicht, ook het boekje met de beschrijving mee. Nu is lezen tijdens een afdaling wel eens lastig maar kunnen we weer eens memory spelen. Vanmiddag in Girona gedwaald en we weten niet of het van het niets doen komt maar we voelen de pap in onze benen en hebben het idee morgen geen helling te kunnen nemen. Dus voor we gaan eten even een uiltje knappen. Dat is gelukt. Weer lekker gegeten en nog even genieten van onze hotelkamer. Morgen op tijd op pad met droge tent en gewassen kleding. Het echte werk gaat nu beginnen en ik weet nu al dat de inhoud van onze tassen te veel is want wat was het fijn om vandaag zonder te fietsen.

• 26 April 2016 - 21:38

Netty:

Hoi,
    Bikkels zijn jullie hoor, avonturiers.
    Maar....is het echt nog leuk?
    We blijven jullie volgen.
    veel plezier nog, sterkte bij het klimmen, mooi weer (hier sneeuwt het)en veel energie.
    gr.
    Netty en Cees

• 26 April 2016 - 23:30

Sacha:

Hé Rene en Yvonne,
    Vandaag pas jullie site (her)ondekt.
    Heb het hele verslag in één adem gelegen.
    Wat een avontuur hebben jullie al achter de rug zeg!
    Een zee aan water al gezien, brrrrr
    Enorm veel respect heb ik voor jullie!
    Ik ga jullie verhalen met veel plezier weer volgen.
    En als jullie morgen op de fiets zitten, denk dan maar even aan Wullem... Die de kou ook moet trotseren met zijn Maxima terwijl ze zwaaien naar heel NL. En wie weet, gaat het fietsen bij jullie een stuk sneller als je het Wilhelmus zingt ;)
    Grtz Sacha