Erawan waterval - Reisverslag uit Ban Don Rak, Thailand van rene - WaarBenJij.nu Erawan waterval - Reisverslag uit Ban Don Rak, Thailand van rene - WaarBenJij.nu

Erawan waterval

Blijf op de hoogte en volg rene

11 November 2015 | Thailand, Ban Don Rak

De taxichauffeur stond wonderwel ruim op tijd klaar om ons naar het busstation te brengen. De bus vertrok ook op tijd en na 2 uur waren we bij Erawan. De bussen zijn zeer oud maar na een technische check van Rene toch maar ingestapt. Mooi gewandeld langs de verschillende etages van de waterval maar echt spectaculair was het niet. Natuurlijk is het bijzonder om daar in de bush te badderen en nog veel specialer waren de visjes die aan je zitten te knabbelen. Denk niet aan de voetenbakken met de kleine visjes bij ons maar er zitten hier vissen tussen van het formaat karper bij ons in de vijver. Dus ook best wel eng. Met de laatste bus terug dus overvol. Maar de chauffeur verblikt of verbloosd nergens van. Zelfs niet met 4 Russen voorin half op het dashboard waarvan het kind bijna op schoot zat. Ze rijden niet hard dus ben ik niet ziek geworden. Morgenochtend om 5 uur staat de taxi weer op de stoep en wacht ons weer een lange reis. Niet omdat het ver is maar het gaat hier allemaal erg langzaam maar zo kunnen we ook genieten van de omgeving. Het is een fantastisch land en we genieten met volle teugen. Het is gewoon zo anders. Aan de warmte beginnen we te wennen. Je bent alleen de hele dag nat van het zweten maar ook dat went.