Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van rene - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van rene - WaarBenJij.nu

Bangkok

Blijf op de hoogte en volg rene

08 November 2015 | Thailand, Bangkok

Na een lekker ontbijt hebben Coby en Luuk ons om 7.10 op de trein gezet. Gelukkig waren er nog geen vertragingen zodat we om 8.45 al op Schiphol aangekomen dus alles heel relaxed uit kunnen zoeken. De vlucht was perfect maar als haringen in een ton. We logeren bij hele vriendelijke Thaise mensen in een piepklein kamertje maar met airco. We hebben wel last van het tijdverschil dus lekker brak gevoel. Bij aankomst in Bangkok ook alles goed kunnen vinden en met de longtailboot richting onze slaapplek gevaren wat een hele ervaring was. Alleen kostte het wat kruim om Granny Bike te vinden maar daar was een warm welkom en warm is het hier. Ook het heten is heet, de vlammen slaan je uit. Handdoeken is blijkbaar hier niet normaal standaard maar wij wilden toch graag een douche nemen. Uiteindelijk een soort katoenen omslagdoek gekregen en dat gaat ook prima. 5 minuten later ben je toch weer nat. We hebben lekker een tukje gedaan en gaan zo het nachtelijk Bangkok verkennen om ook nog een hapje te scoren. Het is nog even wennen aan het geld want we moesten 280 euro betalen voor 10000 bath, toch wel veel maar ach het blikje bier kost 39 bath. Tussen de middag rijst met kip curry en limo voor 240 bath samen. Ook hebben we nu ieder een eigen telefoon kaartje gekocht en kunnen zo een maand lang de noodzakelijke dingen internetten. Onze nummers zijn in geval van nood: Rene: +66-947633297 en Yvonne: +66-947633351. Het flitst en dondert hier nu en gaan nu naar Kao SAN road, het bekende uitgaanscentrum.

• 08 November 2015 - 13:53

Helga:

spannend hoor......klinkt allemaal leuk. geniet ervan en maak mooie foto's!!!!!

XXXXX van ons allemaal