Bij Charlotte en Anouk - Reisverslag uit Ban Huai Sai, Thailand van rene - WaarBenJij.nu Bij Charlotte en Anouk - Reisverslag uit Ban Huai Sai, Thailand van rene - WaarBenJij.nu

Bij Charlotte en Anouk

Blijf op de hoogte en volg rene

09 Februari 2018 | Thailand, Ban Huai Sai

Eerst de Italiaanse uitgezwaaid voor haar verdere reis naar het Noorden en Laos. Om 12 uur hebben we met Charlotte afgesproken. Ze zou ons oppikken bij de Iron Bridge. Wij waren er op tijd omdat wij uit moesten checken. Lekker aan de Ping zitten wachten en wat je dan allemaal ziet gebeuren, schitterend. Een tuk-tuk bestuurder, die zat te wachten op klanten, bewonderde onze fietsen. Ze zijn dan heel erg nieuwsgierig naar de prijs van zo'n fiets. Wij: die kost 200 dollar. Hij: hoeveel Bath is dat? Weten wij veel. Hij roept: 1 miljoen Bath? Nou, dat is wel ff wat erg veel € 26.000 voor een fiets. Charlotte had ons op de afgesproken tijd gevonden. Ik had inmiddels een leuk restaurant ontdekt waar we wederom heerlijk hebben gegeten, dit keer een soort van tapas hapjes. Nog een prachtige fietstocht gemaakt van ca 40km naar het huis met aldaar op het terrein onze bungalow. Een heerlijk plekje buitenaf weg van alle drukte in de stad. Anouk is nog aan het werk maar heeft het weekend vrij zodat we met z'n 4-en kunnen gaan fietsen. Ze hebben ook 2 honden dus eindelijk honden die ik mag en kan aaien maar meestal zijn ze op rak want ze mogen hier in en uit wanneer ze willen. Wat een leven. Charlotte is nu aan het koken voor ons en wij laten ons verwennen. Mensen weer bedankt voor het in de gaten houden van ons huis. En gelukkig gaat het slechte weer aan ons voorbij. Ik kan het iedereen aanbevelen om in deze periode in het vliegtuig te stappen naar hier. Laat maar weten?

• 09 Februari 2018 - 13:29

Dymphy:

Ja, laten jullie je maar eens lekker verwennen, daar heb ook vakantie voor, heerlijk. Het weer hier valt wel mee hoor. Een beetje vorst met overdag een lekker zonnetje, kan het wel hebben zo. S’avonds heerlijk fijn de kachel aan. Morgen begint de carnaval en de olympische spelen zijn ook begonnen. Zo slecht hebben we het hier niet. Maar als je zonaanbidder bent, zit je daar natuurlijk op je plaats.

• 09 Februari 2018 - 14:03

Eef T=hea Rekereag:

Sinds gisteren zijn we erachter hoe we het hele verslag kunnen uitprinten.Ook meteen gelezen. Wat hebben jullie een mooie reis ondernomen om jaloers op te zijn. Het is af en toe wel wat aanpoten maar dat is niet erg zolang jullie er maar problemen mee krijgen. Volhouden maar en vooral genieten. Het is mooi om te ervaren en te ervaren hoe de mensen daar met de meest simpele middelen er toch iets mooi van weten te maken. Vooral de gastvrijheid is fantastisch.
    We wensen jullie nog veel plezier. groetjes mama en Eef

• 09 Februari 2018 - 15:08

Fam Heijligers:

ha vakantiegangers.......nou ik ben al onderweg hoor!!! hier koud en natte sneeuw en dan ook nog eens een of ander raar feest dat ze carnaval noemen......wat een mooie avonturen. supergaaf. geniet ervan en dikke kus vanuit het koude sombere Roosendaal!!!

• 10 Februari 2018 - 12:21

Tonny En Gerard:

Hoi Yvonne en René je moet niet denken dat wij jullie verslagen niet lezen zeker wel want wij weten hoe mooi het daar is en ook hoe jullie het beschrijven.Het is een prachtig land en jullie zien nog meer van de natuur als wij dat hebben gezien vooral in het noorden is het mooi groen en leuk dat je dan ook nog iemand tegen komt die al 2000km in de benen heeft en knap dat ze dat helemaal alleen doet ik doe het haar niet na Maar denk wel dat ze dat wel meer heeft gedaan.Zijn dat kennissen van jullie Charlotte en Anouk? Ook de mensen zijn ook heel aardig en soms ook de honden!! Jullie hebben een lekkere temperatuur daar hier is het vele graden minder hier heeft het gisteravond gesneeuwd maar nu regent het Alles is goed hier ook op nr 62 Sjang houdt de voorkant in de gaten wij de achterkant We zijn benieuwd naar het volgende verslag Gr de Oudjes