Chiang Mai Monk's Trail - Reisverslag uit Chang Klan, Thailand van rene - WaarBenJij.nu Chiang Mai Monk's Trail - Reisverslag uit Chang Klan, Thailand van rene - WaarBenJij.nu

Chiang Mai Monk's Trail

Blijf op de hoogte en volg rene

09 Februari 2018 | Thailand, Chang Klan

Vandaag zijn we buiten de deur gaan ontbijten. Dat was een hele uitgave want daar betaal je meer voor dan het avondeten incl. drank. Maar zo'n uitspatting (haha) is dan ook wel een keer lekker. Voor we vertrokken om de Monk"S Trail te gaan lopen een Italiaanse dame ontmoet die hier ook logeert en in haar uppie aan het fietsen is. Ze heeft er al 2000km opzitten en is ook in Myanmar geweest. Stoer hoor. Met de fiets naar het startpunt van de Monk's Trail. Dat is wel heel erg spannend hier door het drukke verkeer. Gelukkig is het grootste gedeelte 1 richtingsverkeer zodat je een beetje met de stroom mee moet. Maar er gebeurt van alles en echt favoriet was dit gedeelte van de dag niet voor mij. Het was een prachtige wandeling pittig bergop maar heerlijk tussen de bomen. De tempel Wat Pa Lad ligt op ca 2 km en is fantastisch mooi, nog niet zo toeristisch als de Wat Doi Suthep die bovenop ligt en waar alle toeristen zich heen laten voeren. Charlotte had ons afgeraden daar heen te gaan met de fiets want blijkbaar is het daar echt levensgevaarlijk. Die raad hebben wij dus niet in de wind geslagen en achteraf was ik denk ik niet eens boven gekomen, zo steil was het. Na terugkomst een duik in het zwembad. Natuurlijk hier in het lustoord Chiang Mai weer lekker gegeten. En de hele avond met de Italiaanse zitten kletsen. Sorry jongens maar daardoor gisteren vergeten het blog te plaatsen. Hopelijk worden jullie niet wakker van deze plaatsing!

• 09 Februari 2018 - 10:42

Sjang:

Da's helemaal stoer van die Italiaanse dame om helemaal in d'r eentje daar zo rond te fietsen, knap hoor en moet je maar durven. Geniet maar lekker daar in dat lustoord, wij gaan over een uurtje effe kijken naar de opening van de Olympische winterspelen, past goed bij de temperatuur hier want ook vannacht was het weer -6 en voor vandaag code geel voor heel het land vanwege sneeuwval en regen in de middag en dat op de bevroren grond. Dus......jullie klimaat is heel wat beter.

p.s. Tot op heden geen rare of verdachte omstandigheden gesignaleerd op nr 62