luieren - Reisverslag uit Ban Khlong Pho, Thailand van rene - WaarBenJij.nu luieren - Reisverslag uit Ban Khlong Pho, Thailand van rene - WaarBenJij.nu

luieren

Blijf op de hoogte en volg rene

06 Februari 2018 | Thailand, Ban Khlong Pho

Heerlijk op het gemak ontbeten. Je wordt hier aan alle kanten bediend. Ik word wat nerveus van die dames die heel de tijd op je vingers kijken maar René laat zich graag bedienen. We wilden naar de Sirikit dam fietsen maar de route was 64km en dan weer terug dat werd toch te gek voor onze "vrije" dag. Dan op de fiets naar het treinstation om de reis naar Chiang Mai te regelen. Ik dacht morgen om 9 uur te vertrekken maar helaas dan kan de fiets niet mee. Moeten we de trein van 6 uur hebben en omdat de fiets mee moet ook nog een uur eerder melden. Helemaal duidelijk waarom weet ik niet want de trein stopt slechts 3 minuten en de zekerheid dat hij op tijd is heb je ook niet. Wel heb je besproken plaatsen. Er werd ons wel gezegd dat er geen airco aanwezig is. Haha daar geven wij niets om. Lekker basic op houten bankjes en zo'n ventilator en alle ramen open. De reis duurt maar 5,5 uur met ca. 40 tussenstops en maar ca 200km. Je zou bijna gaan fietsen. Maar zo'n dagtrein is super leuk en veilig en iedere stop nieuwe mensen die hun waar komen verkopen. De tickets zijn dus binnen en dat voor 5,60/pp incl fiets. Moet me alleen even over het feit heen zetten dat ik om 4 uur m'n bedje uit moet. Lekker gezwommen wederom relaxen met chips, bier en wijn. Wat slecht maar wel heel lekker. Die zakjes chips kosten 0,30 maar dan heb je veel plastic, veel lucht en weinig chips dus echt proeven. Avondwandeling gemaakt, oversteken met gevaar voor eigen leven, lekker gegeten met voorbij razende scooters en nu spullen pakken en op tijd naar bed. Welterusten!

• 06 Februari 2018 - 15:16

Angela:

Wie gaat er nu zo ver op reis om dan zo vroeg tijdens zijn vakantie te moeten opstaan? Vakantie betekent toch luieren en uitslapen zodat je vol energie weer leeg gezogen kunt worden op je werk. Dat lees ik nog niet echt. Je komen als afgetrainde beesten thuis