op naar het einddoel - Reisverslag uit Pathum Thani, Thailand van rene - WaarBenJij.nu op naar het einddoel - Reisverslag uit Pathum Thani, Thailand van rene - WaarBenJij.nu

op naar het einddoel

Blijf op de hoogte en volg rene

27 Februari 2018 | Thailand, Pathum Thani

Met pijn in m'n hart verliet ik ons mooie huisje in een oase van rust. Het was er heerlijk maar toch echt te ver van alles af. Baan Khun ya Ayutthaya is onze volgende overnachtingsplek. We moesten er wel 4 km voor fietsen. Maar best een gevaarlijk stuk. We konden nog niet inchecken maar de fietsen konden we daar wel laten staan. Te voet de omgeving verkend en lopen doet eigenlijk niemand maar dan zie je ook dingen die niemand anders ziet. We liepen langs een grasveld en plots zie ik weer een leguaan van zeker 1,5m zo langs het voetpad en de drukke weg. Ik wist niet wat ik zag dacht eerst dat het een beeld was maar hij bewoog toch echt. Wel saai maar weer in het restaurant van gisteren wezen eten want dat ligt zo mooi aan het water en het eten is er heerlijk. Omdat hier meer toeristen komen is het menu ook in het Engels zodat je een beetje weet wat je kan verwachten. We zijn rond het historische park gelopen want wij zijn hier 2 jaar geleden al geweest. De olifanten lopen er ook nog rond met de echte toeristen op hun rug. Ondanks de "pijn" van het vertrek hebben we hier nu toch een hele fijne en schone kamer met een leuk balkon waar je ook andere mensen kan treffen en gratis koffie en, voor het eerst, thee kan drinken. Over de avondmarkt gelopen en ons weer kunnen laven aan alle heerlijke gerechten. Morgen weer op pad en stukje dichter naar ons einddoel.

• 27 Februari 2018 - 12:04

Fam Heijligers:

geniet lekker van de laatste dagen van deze mooie reis!!!!