28 september Andance - Reisverslag uit Saint-Désirat, Frankrijk van rene - WaarBenJij.nu 28 september Andance - Reisverslag uit Saint-Désirat, Frankrijk van rene - WaarBenJij.nu

28 september Andance

Blijf op de hoogte en volg rene

28 September 2014 | Frankrijk, Saint-Désirat

28 september Andance
Nog iets van afgelopen nacht. Het was werkelijk ongelofelijk koud zodat Rene z'n crème uit de tube moest snijden. Het was een gemeente camping die op de commerciële tour was. Zelfs voor het opladen van je telefoon moest je betalen. Alle stroom was overal af, zelfs geen stroom om te scheren. Maar 's avonds had ik toch nog een werkend stopcontact gevonden maar helaas voor Rene was dat er de volgende ochtend ook af. Onze buren hielden een feestje tot in de late uurtjes en dat hebben ze waarschijnlijk in de vroege uurtjes gemerkt want wij waren weer om 7 uur op. Alles was weer heel erg vochtig en klam. Een prachtige zonsopgang en de col van gisteren werd vandaag dunnetjes over gedaan maar dan op z'n fluitjes. Het was een prachtige dag met een koffiestop in de zon op een terrasje in Lamastre. Ook de wind heeft ons langs de Rhône geblazen en zijn nu aardig opgeschoten en werden vriendelijk ontvangen op de camping in Andance. En de temperatuur is veel aangenamer dus toch maar weer in de tent, die inmiddels weer droog is. Zelfs de bar is open en dat is deze vakantie de eerste keer. Helaas komen de wolken in rap tempo. De eigenaar zegt dat het morgen weer goed is maar wij hebben onze twijfels.....

• 28 September 2014 - 17:48

Fam Heijligers:

we zullen duimen dat het droog blijft!!!!!

• 29 September 2014 - 05:41

Tom:

Hoi lieve vrienden,

Hier in Vaals is het juist warm rn ook in de nacht. Jullie zitten waarschijnlijk hoog en dan koelt het flink af.
    Ik wil jullie een reisadvies geven: Ga via Geneve naar Lousanne naar Basel en volg de Rijn door Duitsland. Frankrijk is helemaal niks meer, totaal desolaat, onvriendelijk en ongezellig. En meer naar het noorden wordt het alleen maar erger. Duitsland daarentegen leeft, bloeit en broeit.... echt, ik meen het...!

Groet van Tom

• 29 September 2014 - 10:21

Luuk:

Hoi fiets vrienden,
    Het gaat zo te horen goed met de knie, en met Rene een bar die open is ook goed.
    Misschien een goed idee van Tom om via duitsland te gaan.
    Veel fiets plezier
    Groetjes van Coby en Luuk

• 30 September 2014 - 17:56

Gerrit En Cilia:

Hallo René en Yvonne,

Wij hoorden op de reunie dat wij jullie reis kunnen volgen dus vandaar.
    Wij vinden het een hele onderneming alleen met een tentje achterop de fiets en dan dwars door de bergen knap hoor. Ook treffen jullie het niet met het weer heel Frankrijk is dit jaar nat.
    We blijven jullie volgen veel plezier.

Groeten uit Friesland.
    Gerrit en Cilia

• 30 September 2014 - 23:24

Thea En Eef:

Eindelijk weer eens een berichtje van ons. Wij hebben jullie niet steeds gevolgd. We zijn nu weer helemaal op de hoogte. Overigens wij zijn ook in Lamastre geweest afgelopen vacantie. Jullie beleven wel hoogte- en dieptepunten. Het is wel een heel avontuur. Veel succes in de komende dagen. Doe voorzichtig en groetjes Mama en Eef

• 01 Oktober 2014 - 09:48

Sandra:

Wat een pech met het weer, het is ook laat in de tijd. Volgende keer medio augustus - medio september haha. FIjn dat het met knie goed gaat.