Help al op de helft! - Reisverslag uit Ban Huai Sai, Thailand van rene - WaarBenJij.nu Help al op de helft! - Reisverslag uit Ban Huai Sai, Thailand van rene - WaarBenJij.nu

Help al op de helft!

Blijf op de hoogte en volg rene

12 Februari 2018 | Thailand, Ban Huai Sai

Sorry mensen maar ik heb even een dag verzaakt. Het is even niet heel spannend of vermoeiend maar evenwel heel leuk en zeer gezellig. Gisteren een aantal uurtjes wezen wandelen in de jungle. René heeft onderweg les gegeven over het gebruik van de Garmin zodat we een nieuw pad konden uitproberen. Helaas liep het dood in het meer terwijl we de weg op grijpafstand konden zien liggen. Ach stukje terug maar toch mooi geprobeerd. 'Middags lekker uiltje knappen en Charlotte had heerlijk gekookt. Weliswaar vergeten de zeer bijzondere in houtskool gewikkelde eendeneieren te gebruiken zodat ze vanavond weer mag koken maar dan met gebruik te maken van deze bijzondere eieren. Anouk moest werken en wij weer een heerlijk fietstochtje gemaakt om de benen soepel te houden. Morgen vertrekken we voor onze reis richting Bangkok waarbij we het eerste stuk met de songteaw (soort taxi) doen om het drukke stuk rond Chiang Mai te ontlopen. Charlotte fietst dan een paar dagen mee. Maar voor nu nog even relaxen want in de middag wordt het langzaamaan warmer. En help we zijn al over de helft. We volgen ook het schaatsen via het liveblog van de NOS maar beelden kan je niet ontvangen buiten de grenzen van Nederland. Die OS gaan tenslotte alleen maar om geld. Tijdens de magistrale rit van Wüst zaten wij memory te spelen. Jammer maar ook spannend. Gelukkig kunnen wij wel de uitzendingen zien van "Ik vertrek", haha misschien doe ik nog ideeën op tenslotte hebben ze nog geen mensen gehad die naar Thailand gingen. Maar ik vraag me af of ik m'n lieve familie, vrienden,buurtjes en collega's wel kan missen????

• 12 Februari 2018 - 15:51

Dymphy:

Nee, je kunt ons niet missen. Vakantie tot daar aan toe, maar jullie blijven maar mooi hier. Anders kun je ook niet genieten van de mooie vakanties en is het niet meer speciaal. Het schaatsen was anders wel loei spannend hoor, maar ik begrijp als je op vakantie bent je interesses wel ergens anders liggen. Heerlijk om te lezen dat jullie nog steeds ieder moment genieten. Och en de helft zit er dan wel op, maar je hebt ook nog een helft te gaan.

• 12 Februari 2018 - 15:51

Sjang:

Hoezo al op de helft, jullie zijn toch tot 6 maart aan het genieten ? En voor wat betreft "ik vertrek " natuurlijk kan je je lieve familie, vrienden, buurtjes en collega's niet missen. Tenslotte zijn jullie niet voor niks vanuit dat verre Someren naar dat dicht bevolkte Geldrop verhuist.
    Nou, geniet nog maar effe en smakelijk met de eendeneieren van houtskool ha ha.

grt Sjang

• 13 Februari 2018 - 11:08

Nelly:

Heb ik eindelijk contact met Yvon van de chanson, zou ze gaan verhuizen!