FIN - Reisverslag uit Pineda de Mar, Spanje van rene - WaarBenJij.nu FIN - Reisverslag uit Pineda de Mar, Spanje van rene - WaarBenJij.nu

FIN

Blijf op de hoogte en volg rene

06 Mei 2016 | Spanje, Pineda de Mar

Dag 32 en verder Pineda
Niets is wat het lijkt. The Party is over now, daar hebben ze een liedje van gemaakt. Helaas voor ons werkelijkheid. Een droom uit elkaar gespat. Mijn gedrevenheid en doorzettingsvermogen hebben mij genekt. Sommigen van jullie zullen ongetwijfeld zeggen gewoon dom. Mijn eigen kunnen overschat maar niet echt signalen opgevangen dat ik niet goed bezig was. Af en toe wel PHPD (pijntje hier pijntje daar) maar na alle plichtplegingen in de tent met het inpakken van de spullen voelde alles weer soepel aan. Maar toch ging het mis. De diagnose Rene was: hernia, maar ook na consultering van mijn huisarts kwamen we tot deze conclusie. Pillen en rust. Ik kan bijna niet slapen, lopen of zitten en verga van de pijn en er zit maar geen verbetering in. M'n tempo is aangepast aan het grootste gedeelte van de mensen die in deze tijd hier vertoeven. Na bijna 2 weken hotel hebben we het wel gezien, het past niet bij ons, te veel eten en te veel drinken met die buffetten. Nee, liever met onze gasbrander bij de tent ons potje koken. Maar ieder z'n ding. Dat ze je bed opmaken en je kamer soppen is ook best fijn. En voor de kosten hoef je het tegenwoordig niet te laten want kamperen is soms duurder. Gelukkig zijn mijn zus en zwager nog een weekje over. In de eerste plaats om ons wat gezelschap te houden maar vooral ook omdat mijn zus niet zonder de zon kan en die was niet heel erg aanwezig de laatste tijd in Nederland. We hebben inmiddels onze terugvlucht en transport voor de fietsen geregeld. Rene heeft geen keus en lijdt met mij mee. Alleen terug fietsen overwogen maar dat was geen optie. Nog proberen een paar dagen van de zon te genieten, iedereen bedankt voor de belangstelling en leuke reacties en Nederland tot snel.
FIN

• 06 Mei 2016 - 17:27

Dymphy Vissers:

Balen,balen en nog eens balen, maar heel hartelijk welkom bij ons in Nederland. Het weer is op dit moment goed, dat is in ieder geval positief. Zie jullie snel. Veel liefs, Dymphy

• 10 Mei 2016 - 10:47

Marie-Louise Dierks:

Hoi Yvonnen en René

Dat is even schrikken, wat ontzettend vervelend dat jullie reis zo moet eindigen.

heel veel groetjes en beterschap van Marie-Louise

• 10 Mei 2016 - 16:07

Netty, Cees:

Yvonne en Rene,

Wat is dit spijtig.
    Ik heb ook een ander woord in gedachten, maar dat is niet geschikt voor publicatie.

Lijkt echter verstandig om er mee te stoppen, en naar huis te komen.
    Word maar snel beter.

Cees en Netty

• 10 Mei 2016 - 21:05

Yvon:

Hallo René en Yvonne
    Wat is dit een vervelend verloop van jullie droomwens zeg
    Balen, en vooral pijnlijk jammer.
    Intussen zijn jullie al thuis?

Hopelijk komt er toch een nieuwe uitdaging ooit met weer zo'n avontuur

Sterkte jullie met de hernia maar zeker ook om dit te verwerken en een plaatsje te geven
    Jullie zijn kanjers
    Jullie mogen trots zijn op wat jullie gedaan hebben

Groeten Rien en Yvon

• 14 Mei 2016 - 18:48

Sacha:

Aaaaahhhhhh nee!!!! Wat ontzettend balen zeg.
    Hopelijk heb je inmiddels al wat minder pijn en zorgt 'zuster' Rene goed voor je.
    (Ergens heb ik nog het bewijs dat het zo'n goei zusterke is... Met blonde haren)
    Toi toi toi Yvonne