dag 26 Osor - Reisverslag uit Pineda de Mar, Spanje van rene - WaarBenJij.nu dag 26 Osor - Reisverslag uit Pineda de Mar, Spanje van rene - WaarBenJij.nu

dag 26 Osor

Blijf op de hoogte en volg rene

27 April 2016 | Spanje, Pineda de Mar

Dag 26 Osor
Om half 9 vanuit het hotel vertrokken. We gingen weer de bergen in. Via de groene fietsroute de zgn Via Verde Girona uitgefietst. Nu is dit fietspad doorgaans redelijk verhard maar na de zware regenval was het toch net of de bodem plakte of het kwam doordat wij te lui waren geworden? Na een klein stukje drukke weg kwamen we op een hele mooie route. Na 27 km was er een camping en hielden we het voor gezien omdat we nu echt gingen klimmen en er zwaar weer voorspeld was. Dus vroeg de tent opgezet. Toen ging het betrekken en wij onze spullen in de tent en even lekker in ons mandje gaan liggen. En toen begon het van boven neer te dalen. Maar het tentje deed het goed en de hagelstenen kletterden op de tent. Totdat de eigenaar van de camping ons smeekte eruit te komen en mee te gaan naar de blokhut. Toen zagen wij de ernst van het natuurgeweld. De halve camping spoelde weg. Na een paar uur wachten konden wij weer naar de tent maar er lag zeker 10 cm ijs naast de tent en het was zo koud dat deze niet zo 1,2,3 verdwenen was. Nog even de bar in en de jonge nog enthousiaste eigenaren een hart onder de riem gestoken en daarna de ijzige nacht in.