Dag 22 Llauro - Reisverslag uit Llauro, Frankrijk van rene - WaarBenJij.nu Dag 22 Llauro - Reisverslag uit Llauro, Frankrijk van rene - WaarBenJij.nu

Dag 22 Llauro

Blijf op de hoogte en volg rene

19 April 2016 | Frankrijk, Llauro

Dag 22 Llauro
Wat een dag, wat een vreselijk mooie dag, wat een vreselijk zware dag, wat een vreselijk prachtige dag, wat een vreselijk verrassende dag en wat was het afgelopen nacht een vreselijk koude nacht. We konden nauwelijks ons bed uit van de kou. Zo snel mogelijk op de fiets want het was kraakhelder dus fris. Het was werkelijk zo'n prachtige route, mooier kan het niet worden. De bergen met sneeuw op de toppen kwamen steeds dichterbij en dat betekende ook steeds berg op. Bij het dorp la Tour de France ging het alleen maar omhoog. Ik wist niet dat ik dit kon maar uiteindelijk ben je boven. Dan volgt een afdaling naar de camping. We vonden het wel prima en een camping wat lager is ook wat warmer. Hoe anders kan het weer zijn. De camping was gesloten dus moesten we 20km verder en alleen omhoog. Alle Rotterdamse scheldwoorden zijn er vandaag uitgekomen want daar haalde ik het restje kracht uit om toch weer boven te komen. Niet leuk voor Rene maar ik kon niet anders. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo'n inspanning heb moeten leveren. Aangekomen op de camping wachtte ons een warm welkom met wijn, bier en olijven. Gijs en Mariëlle. Zo lief, dat alles weer snel was vergeten. Een prachtig plekje met uitzicht op de Middellandse zee. Gelukkig hadden we in Thuir nog inkopen gedaan bij onze hofleverancier de Lidl zodat we nu aan onze, door Rene gebakken, pizza zitten. Ik denk dat ik vannacht wel zal slapen.

  • 19 April 2016 - 21:54

    Joke En Kees:

    Gelukkig je hebt het met de Rotterdamse scheldwoorden toch weer overleeft ,je zult er later toch weer op terug kijken dat je deze prestatie weer geleverd hebt. Sterkte verder xxx

  • 19 April 2016 - 22:51

    Coby:

    Geweldige prestatie van jullie, petje af hoor. Geniet maar lekker van het mooie uitzicht.
    Ik hoop voor jullie dat het vanacht niet meer zo koud wordt.
    Succes met de volgende trip.
    Op naar Barcelona.

  • 19 April 2016 - 23:23

    Dymphy Vissers:

    Eind goed, al goed. Fantastisch wat jullie tot nu toe gepresteerd hebben. Nu lekker genieten en uitrusten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Llauro

Mijn eerste reis

fietsen van Girona naar huis

Recente Reisverslagen:

04 Maart 2018

dagje Bangkok

03 Maart 2018

nog 2 dagen

02 Maart 2018

het ging niet maar het lukte toch

01 Maart 2018

verrassende ontmoeting

28 Februari 2018

meevaller
rene

fietser

Actief sinds 19 Aug. 2014
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 49365

Voorgaande reizen:

18 Januari 2018 - 18 Januari 2018

Thailand 2018

15 December 2017 - 15 December 2017

Thailand 2019

26 Maart 2016 - 26 Maart 2016

fietsen

27 Oktober 2015 - 27 Oktober 2015

Thailand 2015

19 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

30 Juni 2020 - 01 Januari 1970

Portugal

Landen bezocht: