Dag 21 Tuchan - Reisverslag uit Tuchan, Frankrijk van rene - WaarBenJij.nu Dag 21 Tuchan - Reisverslag uit Tuchan, Frankrijk van rene - WaarBenJij.nu

Dag 21 Tuchan

Blijf op de hoogte en volg rene

18 April 2016 | Frankrijk, Tuchan

Dag 21 Tuchan
Ra, ra, ra waar zijn wij? Het blijft verrassend. 2 Dagen geleden kwamen wij langs Lezignan alwaar de fietsroute naar Barcelona loopt die wij 2 jaar geleden hebben gefietst. Ik stelde voor de route om te gooien omdat het weer aan de oostkant altijd beter is zodat we later in het jaar pas aan de westzijde aankomen met kans op betere temperaturen. Maar bij Rene heeft dat meer tijd nodig want de weersvoorspellingen kloppen toch nooit, is zijn stelling. En inderdaad, ze beloven ons steeds mooi weer maar het blijft pet. Vanochtend was het weer ijzig koud zodat ook Rene er schoon genoeg van had. Weer terug met de trein naar Lezignan en de route naar Barcelona opgepikt. Prachtig weer en prachtige route, dat vinden wij iedere keer weer want inmiddels hebben we 3 foto's van onze picknick in Durban. Het is erg stormachtig maar in de meeste gevallen wind in de rug. De camping in Tuchan is een hele bijzondere. Hele kleine tentplekjes van grind tussen de bomen en bovenop een berg en heerlijk in de zon. En nu onder de overkapping van de bar (die gesloten is) met gratis WiFi zonder code en als we zouden willen ook nog een warmte lamp. Zo zie je het komt altijd goed. In het zwembad zitten kikkers die er vrolijk op los kwaken. Bijzonder is dat ze tegelijk stoppen en dan is het heel stil, om
vervolgens weer luid te gaan kwaken Dat wordt weer heerlijk slapen.

• 19 April 2016 - 09:40

Joke En Kees:

Hoi Yvonne en Rene, fiets maar lekker richting Barcelona . ik heb net naar de weerberichten zitten kijken en na donderdag is het heerlijk weer daar .veel zon en 20 graden lijkt me lekker. Hier wordt het volgende week weer bagger weer. Dus zoek de zon op. Succes xxxx