Dag 16 Besancon - Reisverslag uit Chalezeule, Frankrijk van rene - WaarBenJij.nu Dag 16 Besancon - Reisverslag uit Chalezeule, Frankrijk van rene - WaarBenJij.nu

Dag 16 Besancon

Blijf op de hoogte en volg rene

13 April 2016 | Frankrijk, Chalezeule

Dag 16 Besancon
Hele nacht regen maar dit keer was de tent nog droog en het is niet meer zo heel erg koud. Heerlijk geslapen. Toch maar de wekker gezet om te kijken wat we zouden gaan doen.... Niks dus want het regende gestaag door. Na het zien van de weersvoorspelling besloten om een oplossing te vinden om ons zo snel en eenvoudig mogelijk naar het zuiden te verplaatsen. De Fernbus is een mooie oplossing en goedkoop maar alle fietsplaatsen waren voorlopig volgeboekt. Hoe het precies werkt weten we niet of er zijn weinig plekken voor de fiets of het is razend populair. Een busje huren en op een ander adres laten staan. Alles afgezocht maar helaas geen mogelijkheden gevonden. Toen naar het station gelopen en ondanks dat het zeker mijn voorkeur niet heeft om de fiets in en uit de trein te sjouwen en alle bagage eraf te plukken, hebben we toch een ticket gekocht naar Beziers omdat het op dit moment het enige stukje Frankrijk is wat de komende dagen wat zon brengt en tevens aansluit op onze route. Wel jammer van het prachtige gedeelte wat we nu overslaan maar wie weet dat we er op de terugweg nog komen. Dus morgen weer een spannend avontuur tegemoet en hopelijk zitten we dan morgenavond lekker voor onze tent met een Frans wijntje.

• 13 April 2016 - 19:40

Sandra:

Wat is het toch nat overal. Hier de komende dagen ook weer pet. Zo jammer als je veel buiten bent. Dus op naar de warmte. Grs. Sandra

• 13 April 2016 - 19:55

Joke En Kees:

Dat Franse wijntje zal wel lukken en het zal zeker beter weer zijn als wat jullie al doorstaan hebben.
    Succes met het in en uit laden van jullie fietsen en hopen dat jullie het nu beter gaan treffen wat het weer betreft. Dikke knuffel xxx

• 13 April 2016 - 22:08

Dymphy:

Verstandige keuze van jullie om het natte weer achter jullie te laten, er komen nog mooie plekjes genoeg. Warme groet, Dymphy

• 14 April 2016 - 14:16

Marion Aarts:

Hoi René en Yvonne
    Ik heb net het boek van Jelle brandt Corstius gelezen "als in tas". Hij vertelt over zijn ervaringen van zijn fietstocht van Amsterdam naar Saint-Maries-de-la-Mer.
    Daarna ben ik moeiteloos overgegaan in jullie reisverslag wat ook bol staat van mooie maar ook moeilijke, koude en natte ervaringen. Mooi beschreven allemaal.
    Hopelijk worden jullie volgende ervaringen wat droger en zonniger!
    Groet Marion