Dag 5 Altrip - Reisverslag uit Altrip, Duitsland van rene - WaarBenJij.nu Dag 5 Altrip - Reisverslag uit Altrip, Duitsland van rene - WaarBenJij.nu

Dag 5 Altrip

Blijf op de hoogte en volg rene

02 April 2016 | Duitsland, Altrip

Dag 5 Altrip
Vannacht heel erg koud geweest, tent ingepakt en om 9 uur vertrokken met ook de handschoenen aan. Bij de eerste stop ons ontbijt gedaan want de boer en boerin waren druk. Het was droog maar de zon wil nog niet echt en het blijft ijzig koud. Maar wel een prachtige tocht. Tussen de middag in een slotpark ons potje gekookt want dat fietst toch wel fijn en dan hoef je daar in de avond niet meer druk om te maken. Als toevoeging bij de pruttelpot bonen hebben we het overheerlijke blik schapenvlees van de boer er door gedaan. Niet te versmaden zo'n gevriesdroogde maaltijd die overigens ook nog wat over datum was. De temperatuur is inmiddels iets gestegen en zitten nu voor het eerst lekker buiten bij de tent. Nog steeds frisjes maar we zijn wat gewend inmiddels. Vraag me af of we ooit nog, als we dit 3 maanden volhouden, nog kunnen wennen aan binnen werken? Het is een leuke kleine camping en de dame vond het onwaarschijnlijk dat wij nu de eerste tentkampeerders zijn. Maar helaas we kregen geen korting. Morgen weer een mooie dag.