dag 4 Selzen - Reisverslag uit Altrip, Duitsland van rene - WaarBenJij.nu dag 4 Selzen - Reisverslag uit Altrip, Duitsland van rene - WaarBenJij.nu

dag 4 Selzen

Blijf op de hoogte en volg rene

02 April 2016 | Duitsland, Altrip

Dag 4 Selzen
Het was een prachtige tocht alleen aan het einde war boerenland weggetjes van gebroken betonnen platen. En het was nagenoeg de hele dag droog. Toch blijft het ijzig koud en zijn we na 80km aardig aan het einde van ons Latijn. We wilden naar een camping in Nierstein want het valt niet mee om campings te vinden. Boven aan een bult zie ik een boer staan en besluit om te vragen of we op z'n stuk grond vrij mogen kamperen. En.....er zijn ook nog super aardige Duitsers (Andrea en Thomas)..Hij nam ons gelijk mee naar z'n huis een eind verderop want daar konden we de tent ook opzetten. Zelf maakten ze ook regelmatige lange fietstochten en we waren van harte welkom. We kregen specialiteiten van het huis zoals druivensap, worstjes en een blikje schapenvlees. Daarna waren we weer aangewezen op ons tentje. Vroeg ons mandje in en war was het koud vannacht. Maar iedere dag beloven ze ons mooi en warm weer dus vol goede moed.