Dag 3 Boppard - Reisverslag uit Boppard, Duitsland van rene - WaarBenJij.nu Dag 3 Boppard - Reisverslag uit Boppard, Duitsland van rene - WaarBenJij.nu

Dag 3 Boppard

Blijf op de hoogte en volg rene

31 Maart 2016 | Duitsland, Boppard

Dag 3 Boppard
De benzine handwarmers doen het goed. Zo goed dat ik het niet koud heb gehad maar wel met een brandplek op m'n enkel wakker ben geworden door de hevige pijn. Gelukkig viel de schade mee dus volgende keer nog een handdoek er omheen. Op tijd vertrokken en vanochtend bleek het een aardige modderpoel te zijn rondom de tent. Eerst onszelf getrakteerd op een fantastisch ontbijt voor 2 bij de plaatselijke bakker. We kunnen nog 2 dagen doen met alle verpakte mini's , kaas en worst die erbij lagen. De hele dag heeft het geregend en het is nog onaangenaam koud ook. De route was vandaag wat saai, het fietspad voortdurend langs de Rijn alhoewel de vrachtschepen altijd wel imposant zijn en ze houden zo'n beetje ons tempo aan. De fietspaden zijn erg hobbelig waar we met volle bepakking aardig wat last van hebben. We zijn toch nog een paar fietsers tegen gekomen. Een man uit Metz was onderweg naar St. Petersburg en een ander was met de ligfiets een rondje van een week aan het doen. Om 16 uur toch maar een hotel gezocht, heerlijk warm en morgen wordt het weer beter dus welterusten en gezond weer op.

• 31 Maart 2016 - 23:36

Coby En Luuk:

Oh oh wat hebben jullie je toch weer op de hals gehaald, de hele dag in de regen fietsen en dan ook nog wind tegen. Rust maar lekker uit in je hotel, ze geven komend weekend goed weer op en we hopen voor jullie dat het ook in Boppard beter wordt.
    Alvast een goede reis morgen en de rest van jullie avonturen zien we wel op de blog.
    Liefs van Coby en Luuk

• 01 April 2016 - 11:04

Joke En Kees:

Hoi , wat zijn jullie begonnen in de storm en regen kan me wel wat leukers bedenken ,maar ja ieder zijn ding. We hopen dat jullie er toch van genieten en het ziet er inderdaad wat het weer betreft beter uit.Dus veel geluk de komende dagen.
    Liefs Joke en Kees

• 01 April 2016 - 12:01

Angela:

Top Bikkels! Ik zal aan jullie denken als ik volgende week met de caravan naar Zoetermeer rij. Met of gesloten dak, hahah. Stiekem best jaloers. Maar troost jullie, weer wordt beter.

• 01 April 2016 - 22:17

Helga:

nou , petje af hoor, mij niet gezien!!!
    hoop dat jullie ervan genieten en zal duimen voor mooi weer, want dat zou wel verdiend zijn.
    liefs van ons allemaal.