Dag 2 Remagen - Reisverslag uit Boppard, Duitsland van rene - WaarBenJij.nu Dag 2 Remagen - Reisverslag uit Boppard, Duitsland van rene - WaarBenJij.nu

Dag 2 Remagen

Blijf op de hoogte en volg rene

31 Maart 2016 | Duitsland, Boppard

Dag 2 Remagen
Pas om 11 uur vertrokken ( omdat het regende) na een koude nacht met voortdurend de muziek in de oren van de snelweg. Het was deels een mooie route langs de Roer alleen fietste dat erg zwaar en deels een saaie route en dat fietste super. Ook veel exotische dieren gezien zoals prachtige watervogels en otters, je weet niet wat je ziet. Vandaag de 7 doden gestorven van vermoeidheid en pijn maar iedere keer toch weer de moed gevonden om door te trappen. De eerste camping was na 100km, niet gedacht dat ik dat zou halen maar de slechte weersvoorspelling voor morgen gaf mij vleugels want ik had geen zin om vrij te kamperen met dit weer. Om 17 uur fantastisch gegeten bij 1 of ander slot restaurant en daarna nog 35km gefietst. Om half 9 waren we op de camping maar omdat het al aan het regenen was hebben we de tent direct opgezet op de camperplaats wat absoluut een slechte keus was want al het gras is hier kapot gereden dus een aardig hobbel veld maar in het donker leek het aardig. We zullen hier ook wel niet mogen staan maar voorlopig nog geen schreeuwende Duitser aan de tent gehad. Hopelijk heb ik het vannacht minder koud met de handwarmers op benzine in m'n slaapzak. Volgens Rene lekken ze niet. Ben benieuwd hoe het morgen allemaal voelt maar fietsen gaan we en als het klopt wordt het overmorgen beter.