bijna thuis - Reisverslag uit Knegsel, Nederland van rene - WaarBenJij.nu bijna thuis - Reisverslag uit Knegsel, Nederland van rene - WaarBenJij.nu

bijna thuis

Blijf op de hoogte en volg rene

05 December 2015 | Nederland, Knegsel

Met een kleine vertraging vertrokken richting huis. Het was een redelijk onrustige vlucht met erg slecht wegdek want de turbulentie sloeg om je oren. Het leek wel een soort van achtbaan. De kopjes koffie en thee werden maar voor de helft gevuld en toch kwam het tot aan de rand. Toch was het over het algemeen helder weer en boven Europa was zelfs op bijna 1200km hoogte de grond te zien. Prachtig mooi gezicht met de besneeuwde bergen. Ook boven Nederland was het mooi helder en dan zie je de keurig, in rechte lijnen, opgezette woonwijken met alle huizen strak in het gelid. Is dit nu mooi? Ja en nee. We hebben nu ook gezien dat een heleboel dingen heel goed kunnen gaan zonder alle regeltjes. Zijn we blij dat we weer in Nederland zijn? Ja en nee. Fijn om de mensen die we liefhebben weer vlakbij te hebben maar nee, we missen de warmte. Met de trein naar Best, wat een schok om bijna €20pp te moeten betalen, incl €1 extra omdat we geen OV chipkaart hebben. Dat doen we goed in NL en als je geluk hebt kan je zitten en ben je op tijd. Tsja ........ Coby en Luuk pikten ons op van het station en ik ben met Coby direct door naar m'n moeder gereden want ik had gehoord dat ze longontsteking had maar gelukkig viel het allemaal mee want ze had de Stklaas viering en zat te snoepen van een advocaatje met slagroom. Zoals de vakantie begon zo eindigde hij ook met een Hollandse pot bij Coby en Luuk. Ook bij hun geslapen (allebei midden in de nacht klaar wakker) en nu echt naar huis voor het enige echte leven in ons vertrouwde Someren-Eind.