Strand bij Krabi - Reisverslag uit Ban Ao Nang, Thailand van rene - WaarBenJij.nu Strand bij Krabi - Reisverslag uit Ban Ao Nang, Thailand van rene - WaarBenJij.nu

Strand bij Krabi

Blijf op de hoogte en volg rene

27 November 2015 | Thailand, Ban Ao Nang

Dit wordt de laatste fase van onze vakantie. Het welverdiende rustmomentje met bountygevoel. De dame van het motel wilde wel de taxi voor ons regelen naar het strand voor 70 bath dus dat was goed. Toen ze hoorde waar we heen moesten werd het ineens 100 pp want volgens haar was dat verder. Daar trapten wij niet in dus wij ons geld weer terug. Met de gratis pendel van het hotel naar het centrum en direct aansluiting op de songteaw voor 50 bath pp en ook, na een ritje van ca 20 min, bijna voor de deur afgezet. Om half 11 waren we al bij ons huisje en konden er direct in. Het ligt in een prachtige tuin en het huisje is prima en ruim maar er ontbreken kleine dingetjes die je voor deze prijs toch wel mag verwachten zoals bijv zeepje en shampoo en een extra handdoek en koffie en thee. Het is dus wat kaal vergeleken bij andere hotels die 3 keer zo goedkoop waren. Maar je zit hier dan ook wel aan 1 van de meest toeristische plaatsen van Thailand wat je ook direct aan de prijzen van de restaurants merkt. We hebben hier ontbijt bij maar omdat we vroeg waren en wij de laatste ochtend het ontbijt niet kunnen gebruiken omdat we vroeg weg moeten dachten we de bon vandaag nog als soort van brunch in te leveren maar die vlieger ging niet op, ontbijt pas vanaf morgen. De natuur is hier wonderschoon alleen het weer is hier veel minder. We hebben vandaag enkele fikse buien gehad. Ze gaan even snel als dat ze komen maar het maakt het wel een kleffe bedoening. Een paar opvliegers erbij en het feest is compleet. Ook nog een prachtige strandwandeling gemaakt en het was heel bizar want de zee lag ineens een heel stuk verder. Het was in korte tijd eb geworden en dat was toch een vreemde gewaarwording. Voor het eerst wat luxer gegeten maar dat is me slecht bevallen. Iets van gefrituurde viskoekjes en uienringen maar veel te vet en dat ligt zwaar op de maag. Morgen weer gewoon de heerlijk licht verteerbare Thaise keuken.