Krabi - Reisverslag uit Ban Yan Ba, Thailand van rene - WaarBenJij.nu Krabi - Reisverslag uit Ban Yan Ba, Thailand van rene - WaarBenJij.nu

Krabi

Blijf op de hoogte en volg rene

26 November 2015 | Thailand, Ban Yan Ba

En weer een dag voorbij gevlogen. Vanochtend vroeg naar het vliegveld gelopen. We waren ruim op tijd en het is een klein vliegveld zoals Eindhoven. Dan wachten en suffen. De vlucht was op tijd en fantastisch mooi vliegtuig dus om half 9 stonden wij weer met de voetjes aan de grond. Busshuttle naar het hotel, dat ook weer een soort van motel is, alleen een stuk minder verzorgd. Maar we klagen niet want de prijs is slechts 350 bath (ca 10 euro) en het heeft een fantastisch zwembad. Er waren nog 2 Nederlanders die Rene gelijk 3 halve liters kwam aanbieden zodat Rene enigszins beschonken na 3 uur verweekt uit het zwembad kwam. Ik ook maar dan zonder bier. Daarna weer lekker wezen eten. En nu op een snikhete kamer met ventilator. In de ochtend hebben we de stad wat bekeken en op zoek geweest naar fietsen maar dat lukt hier niet wat dan weer erg jammer is. Morgen eerst maar eens naar ons nieuwe onderkomen wat voor dat geld toch wel heel erg luxe moet zijn want we zijn er wel achter dat de huur van deze huisjes wel erg duur is. We zullen het morgen zien en anders zoeken we wat anders.