overgangsdag - Reisverslag uit Ban Ton Kuk, Thailand van rene - WaarBenJij.nu overgangsdag - Reisverslag uit Ban Ton Kuk, Thailand van rene - WaarBenJij.nu

overgangsdag

Blijf op de hoogte en volg rene

25 November 2015 | Thailand, Ban Ton Kuk

Vandaag op ons gemakje uit het hotel vertrokken en dwars door Chiang Mai naar ons volgende hotel gelopen met de zware rugzak, maar dat gaat prima. Onderweg nog lekker gegeten want we konden rond 14.00 uur pas inchecken. Bij aankomst lag de sleutel voor ons klaar en konden we de bagage op de kamer leggen. Het is een soort motel vlak bij het vliegveld. De kamer is weer prima en je voelt je in een oase van rust na de hectiek van de drukke stad. Alleen op het moment er een vliegtuig vertrekt is er enigszins herrie. Maar we zitten eerste rang dus ook wel spectaculair. We zijn even poolshoogte wezen nemen bij het vliegveld en gelijk wat inkopen gedaan zodat we nu lekker wat zitten te smikkelen op ons terrasje met een schitterende ondergaande zon. Van Loy Kratong krijgen we niet veel meer mee helaas maar de eigenaar komt wel wat kaarsjes her en der neerzetten. Wel horen we overal vuurwerk en vanavond worden overal brandende lampions de lucht ingeschoten dus misschien dat we daar iets van meekrijgen. Hopelijk zijn ze morgenochtend als we moeten vliegen uit de lucht. Toch lullig zo'n lampion in je motor.