6 oktober Someren weer thuis - Reisverslag uit Nieuwe-Parochie, Nederland van rene - WaarBenJij.nu 6 oktober Someren weer thuis - Reisverslag uit Nieuwe-Parochie, Nederland van rene - WaarBenJij.nu

6 oktober Someren weer thuis

Blijf op de hoogte en volg rene

07 Oktober 2014 | Nederland, Nieuwe-Parochie

6 oktober Someren
Om 9.30 uur vertrokken na eerst een ontbijtje te hebben genuttigd in het café aan de overkant. Het was droog met af en toe zelfs de zon. Grote vraag was hoe de benen het vandaag zouden doen. Heel verrassend hadden we nergens last van en de wind was ook onze vriend want die was gedraaid van N naar Z. Vooraf hadden we een knooppuntenroute gemaakt vanaf Vaals. Dat viel wel tegen want niet alle punten klopten meer zodat we bij ieder info bord een foto hebben gemaakt. Ook gaat het in het prachtige Limburg veel heuvel op en af maar uiteindelijk waren we de heuvels uit en hebben we er de vaart ingezet. Om 18.00 uur waren we in Ospel al waar wij met Suus en Wil de vakantie spontaan afgesloten hebben met een overheerlijke pannenkoek. Dit is het laatste bericht van een fantastische vakantie. Wat laat geplaatst. Internet was geen probleem maar inmiddels waren er al weer andere bezigheden die ons van de straat hielden. Weer even wennen maar de nieuwe Op pad lag ook in de bus zodat de voorbereidingen voor een volgende fietstocht weer kunnen beginnen. Bedankt voor al jullie reacties en belangstelling. Rene en Yvonne

• 08 Oktober 2014 - 22:12

Sacha:

Hmmmm, unne lekker pannenkoek van Jan en Dory!!!!
    De lekkerste van heeeeeel Nederland!