4 oktober Troisvierges en dierendag - Reisverslag uit Massen, Duitsland van rene - WaarBenJij.nu 4 oktober Troisvierges en dierendag - Reisverslag uit Massen, Duitsland van rene - WaarBenJij.nu

4 oktober Troisvierges en dierendag

Blijf op de hoogte en volg rene

04 Oktober 2014 | Duitsland, Massen

4 oktober Troisvierges
Vanochtend, na een nachtje vrij kamperen, weer om 7.50 uur op de fiets. Wederom erg mistig en op zoek naar een bakker. De routes zijn zo mooi gekozen dat je geen bakker tegenkomt. Nu was ik ervan overtuigd dat er in de buurt van Tonnoy, waar wij ooit op de camping stonden, een Lidl zat want met de motor zat hij toch om de hoek?? Helaas maar toch nog een supertje gevonden met stokbrood en paté. Prachtig gefietst langs het kanaal bij de Moezel maar als schipper wordt je daar toch dol van al die sluisjes. In Nancy heb je het al weer snel gezien. Al die drukte van de stad en nergens staat het station aangegeven. Van hier met de trein naar Troisvierges vanwaar wij de Vennbahn gaan fietsen. In Nancy moesten we een tijd wachten maar dat was geen straf want er stond een piano waarop door diverse talenten gespeeld werd en opvallend genoeg meestal Aziatische types. Prachtig en tevens is er een wedstrijd aan verbonden, zie: concours-en-gares.com, waarmee je een piano kan winnen. Aangekomen in Troisvierges zie je een info punt wat een ongure kroeg is met heel onsympathieke mensen die ook nog eens de Vennbahn moeten promoten. Daar kwamen we niets verder. Via de navigatie een, het enige, hotel gevonden maar dat is dan weer een positieve verrassing. De weersvoorspelling is erg slecht maar we hopen morgen in Monschau te overnachten.

• 04 Oktober 2014 - 21:28

Frans:

Hoi Yvon en René,
    Heel veel sterkte met de eerste 33km, want dat is vals plat zag ik net op het hoogteverschil kaartje van de Vennbahn.
    Hopelijk zit het weer wat mee en hebben jullie het windje mee.
    Groetjes
    Frans en Ineke