3 oktober in den vreemde - Reisverslag uit Massen, Duitsland van rene - WaarBenJij.nu 3 oktober in den vreemde - Reisverslag uit Massen, Duitsland van rene - WaarBenJij.nu

3 oktober in den vreemde

Blijf op de hoogte en volg rene

04 Oktober 2014 | Duitsland, Massen

2 oktober Fontenoy Le Chateau
Vandaag weer een kleine wereld maar al snel liet de zo'n zich weer in volle glorie zien. Het gaat niet vandaag. De spieren van de benen willen niet meer en na iedere stop doen ze zo'n pijn. En iedere keer van die gemene stijle klimmetjes. Maar ja, we zitten tenslotte ook aan de rand van de Vogezen. Om 12 uur kwam wel weer de redding in de vorm van een hotel met een super restaurant in Fontenoy Le Chateau. Een heerlijk 3-gangen menu met kir, wijn, water en koffie voor 15 euro. Alleen zitten we binnen terwijl het zo'n mooi weer is en wij absoluut niet meer gewend zijn om binnen te eten, dus zweten. Ja, we hebben nu stroom en internet de hele middag en avond lang, rara??? Na het eten krijgen we geen van beiden nog een been of arm omhoog en na lang wikken en wegen besluiten we om te blijven. Het hotel staat ons wel aan en ook ons hebben ze dan eindelijk klein gekregen. Hopelijk bevalt het slapen net zo goed als het eten want dat was werkelijk voortreffelijk! De tent op het mooie grasveld laten drogen, zou hij er nog uitkomen? Rene moppert al over de warmte in de kamer.....Nu eerst een uur in bad om de spieren te laten bekomen.