23 september St. Etienne - Reisverslag uit Saint-André-de-Buèges, Frankrijk van rene - WaarBenJij.nu 23 september St. Etienne - Reisverslag uit Saint-André-de-Buèges, Frankrijk van rene - WaarBenJij.nu

23 september St. Etienne

Blijf op de hoogte en volg rene

23 September 2014 | Frankrijk, Saint-André-de-Buèges

23 september Chapelle St. Etienne
Helaas kunnen we geen foto's meer meesturen, het is de laatste dagen althans niet gelukt. Jammer want de plaatjes zijn soms betoverend. Langs de weg lag een behoorlijke slang van 1 meter, gelukkig kwamen we hier levend langs. Vandaag door het Toscane van Frankrijk gereden en door het prachtige dal van de l'Herault. Het was weer een zware dag want de klimmetjes zijn soms langdurig waarbij ik (Yvonne) toch regelmatig van de fiets stap om te lopen. Het geeft m'n spieren afwisseling en het ontlast m'n knie. Met de pillen gaat het goed. Rustige camping alleen het is hier allemaal toch wat lastig met de tent. Gras hebben ze hier niet. Onderweg was het uitgestorven dus we hebben niet kunnen eten. Jammer want dat om ca. 14.00 uur warm eten bevalt ons prima. Vanavond dan maar zelf potje koken vanuit ons noodrantsoen. PASTA!!!!

• 24 September 2014 - 09:28

Coby:

Dat zal inderdaad niet meevallen al die klimmetjes. Tja en op zo'n berg hebben ze natuurlijk geen restaurant. Heeft Rene het vol kunnen houden zo zonder eten???
    Doe rustig aan en geniet nog van het mooie weer, hier is het al herfst 15 graden en vandaag geven ze regen.
    Knuffel van Coby en Luuk

• 24 September 2014 - 12:14

Marga:

Hoi het gaat goed zo te lezen daar, geniet er maar lekker van. En maak er nog een mooie tijd van.

Groetjes vanuit Someren

• 24 September 2014 - 15:41

Marjo & Ferry:

Bonjour Rene & Yvonne
    Leuk om al jullie verslagen te lezen! We wensen jullie veel (fiets)plezier ! Fijne vakantie !
    x Ferry en Marjo

• 24 September 2014 - 17:02

Tonny En Trees:

Hallo allebei
    We weten nu ,hoe het met jullie gaat
    Hier is alles heel goed .Boris is goed gezond,hij vindt mij heel lief en de paarden ook
    Hoop,dat het fietsen nog steeds goed gaat en jullie gezond weer hier komen
    Groeten en liefs van ons.