17 september Dali museum - Reisverslag uit els Cellers, Spanje van rene - WaarBenJij.nu 17 september Dali museum - Reisverslag uit els Cellers, Spanje van rene - WaarBenJij.nu

17 september Dali museum

Blijf op de hoogte en volg rene

17 September 2014 | Spanje, els Cellers

Goed geslapen want het is hier erg rustig. Helemaal alleen zonder beheerders. Wij vinden het hier geweldig maar het is niet erg schoon. Aardige mensen maar een soort van klooster want ze praten niet. Het ontbijt was prima maar een eitje was er niet terwijl de kippen om je heen lopen en het terras vol poepen. Het uitzicht is mooi met zicht op de heuvels waar wij morgen overheen moeten. M'n knie houdt het nog redelijk maar laat wel van zich horen. Vandaag naar het Dali museum geweest. Heel bijzonder maar wat een bizarre geest moet die man hebben gehad. Uiteindelijk de overheerlijke tapas gegeten bij Lizzeran zoals Paula ons had geadviseerd. Wat een feest om hier te zijn en ondanks de wat mindere berichten hebben we prachtig weer. En Rene geniet, dankzij de WiFi, van z'n bluesmuziek.

• 18 September 2014 - 08:37

Chris En Rogier:

Hallo ginder, wat leuk deze follow me site! Ben benieuwd naar al jullie verhalen.... Wij zitten nu op lesbos, lekker relaxen en van de zo'n genieten. Alleen het slapen valt niet mee, HARD bed !!!! Veel plezier en hopelijk niet te veel ongemakken van alle ("ouderdoms")kwaaltjes zoals knieen en ruggen ;-). Succes!

• 19 September 2014 - 20:30

Joke:

Ben benieuwd hoe het nu met jullie gaat.
    xxx Joke en Kees